maanantai 3. helmikuuta 2014

Pinkkiä tyttöjen iltaa.

Viime perjantaina vieteltiin tyttöjen iltaa ja aluksi meinasin lähteä vanhoissa lakkauksissa. Kun olisi pitänyt lähteä juhlimaan, minä aloin poisteleen lakkoja :D Kiirehän siinä tuli ja hätäki, ei ollut aavistustakaan mitä olin tekemässä. Takaraivossa kuitenkin kummitteli Adeninalta tilattu China Glaze "Hyper haute". Törmäsin aikoinaan tähän lakkaan, kun kynsikoristelut ryhmässä joku (sori en nyt muista sun nimee :/) oli sillä leimannut. Lakka näytti niin kauniille, että kävin sen välittömästi ostoskoriin lisäämässä. Pyörittelin lakkaa aikani ostoskorissa (useamman viikon), kunnes oli jo ihan pakko tilata se. Mukaan lähti saman kokoelman "Digital dawn".

No mitä mä sain kiireessä aikaan? Koristella en ehtinyt, mut onneksi tämä lakka ei välttämättä koristeluja kaipaa. Onneksi ostin tän, tää on ihana! Lakka vaati 3 kerrosta peittääkseen. Mut silti, ah. :D


Lauantaina halusin kokeilla niinikään Adeninalta tilattuja niittejä. Otin ja lisäsin parit niittit koristeeksi, ne sopi mielestäni oikein hyvin tän lakan kanssa:


Mä olisin voinut hiihdellä näiden kynsien kanssa hamaan tulevaisuuteen, mutta valitettavasti kärjet lohkeili parin päivän päästä. Tällä hetkellä olen jälleen kaivamassa mietintämyssyä helmerin kätköistä, tosin flunssa/kuume/räkätauti/yskä haittaa järjen toimintaa. Katotaan saanko mitään aikaseks :) 

Laitoin tuohon nuo Adeninan linkit, jos kiinnostuitte noista, helpottaa etsimistä. Valitettavasti ainakin juuri nyt tuo "Hyper haute" ja nuo niitit on loppu varastosta :/ Minä en kostu mitään vaikka kävisitte useammanki kerran vilkuilees. Minä olen nämä ite ostanu ^^.

2 kommenttia: