lauantai 26. huhtikuuta 2014

Kun koira leimasimen tuhosi..

Pääsiäisenä oli tarkotus tehdä pääsiäiskynnet tipuineen, mutta se sitten jäi, niinkun aiemmin jo mainitsin :) Sen sijaan päädyin tekemään "pirtsakat" persikan väriset kynnet. En tiedä mistä tuo väri tuli mieleen, mutta lipaston uumenista kaivelin esiin China Glazen "Peachy keen"in, jonka olen kynsikirppikseltä ostanut. Lakkaa on kynsillä 3 kerrosta. Väri itsessään oli jotenkin hirveä (:D) ja päälle laitoin INM "Northern lights" pikakuivattajan. Se onneksi pelasti tilanteen. Seuraavana päivänä piti lähteä vähän viihteelle ja halusin lisätä kynsille glitteriä. Glitteriksi valikoitui KBshimmerin "Toast-ess with the mostest". Tein liu'un lakan omalla sudilla. En osaa tehdä liukua sienellä, kokeilin kerran ja noh.. siitä ei tullut mitään :D


Glittereillä näistä tuli vielä "pirtsakammat" ja pidinkin näitä yhteensä 4 päivää. Tokihan noita glittereitä sai sit ilolla hinkata irti, koska enhän mä nyt mitään peel-offia käyttänyt. Tietenkään. :)


Yllä vielä kuva kynsistä ja mun innokkaasta pikku apurista. Tämä apurihan otti ja tuhos mun suorakulmioleimasimen tuossa joku aika sitten. Ei ollut saanut tarpeeksi huomiota mun ollessa kaupungilla; mun tavaroita piti tuhota. Huoh. Leimasin oli jäänyt sohvan nojan päälle ja se löytyi eteisen lattialta. Enpä mä sitä sen enempää harmitellut, vaan lähdin tilaamaan uuden.. Omani oli tilattu Moyoulta joulukuussa ja se oli todellakin "löllö"leimasin, juuri niinkun XL-leimasimetkin ovat. 

Ensimmäisen tilauksen tein Mimaxille. Sieltä tuli leimasin, joka on kova ja siihen ei tartu kuva. Ok, ei mitään, päätin tilata uuden Moyoulta. Leimasin tuli ja se oli samanlainen kun mitä Mimaxinkin leimasin. Annoin asiasta palautetta Moyoulle. He kertoivat mulle, että kyllä kyse on nyt samasta leimasimesta. Lähetin kuvan, mistä näkee leimasimien eron. Moyou lähetti uuden leimasimen, sieltä tuli toinen kova leimasin. Tilasin Chez Delaneyltä decaleja ja samalla leimasimen, koska videolla oli selkeästi "pehmeä" versio. Arvatkaas millainen leimasin tuli? Nyt mulla on 4 kovaa leimasinta, joilla en tee yhtään mitään. Pistin Moyoulle viestiä, ettei uusikaan leimasin ole sellainen, kun mitä joulukuussa sain. Nyt siellä oli sit paineltu niitä leimasimia ja oli kuulemma löytynyt selkeästi pehmeämpi ja näillä näkymin se saapuu jossain vaiheessa mulle.. xD

Onneksi en tiennyt leimasimen hajotessa tätä. Olis muuten voinu olla pinna pienesti kireemmällä. Olen yrittäny leimailla XL-leimasimella, mutta kaipuu sitä suorakulmioleimasinta kohtaan on suuri. :D Mä niin toivon, että se tuleva leimasin oikeasti on pehmeä versio.. 


Kuvasta näkyy, että tuo "tyyny" on saanut osakseen paljon hellyyttä ja rakkautta koiran hampailta. Eipä tuolla voi leimata ilman, että kuviossa on reikiä. Myös tuo muoviosa on järsitty. 

Tässähän tuli kirjotettua romaani, toivottavasti jaksatte lukea loppuun asti. :) Onko teidän lemmikit tuhonneet lakkaustarvikkeita vai olenko ainoa? :D

2 kommenttia:

  1. Ahhah, sori mutta mua jotenkin nauratti tämä :D Ei varmaan naurattais omalle kohdalle osuessaan....toivottavasti saat löllön tilalle. Ja pidä siitä visusti huolta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä mä vaalin sitä, jos mä uuden löllön saan :D Ja kyl tää metsästys on ollu niin surkuhupaista, et itteeki jo naurattaa. :)

      Poista