perjantai 9. toukokuuta 2014

Black Swan

Hyvää iltaa. En ole toki teitä hylännyt, mulla on vaan ollut aivan tajuton meno päällä tässä viimeset 2 viikkoa ja en ole ehtinyt istua alas kirjottelemaan. Olen (melkein) muuttanut pienen (muah) omaisuuteni yksiöön. Jokainen joka on muuttanut tietää, ettei muutto ole koskaan "pikku juttu", joten voin kertoa, ettei tämäkään ole sitä ollut :D Olen tainnut 2 kertaa viimeisen kahden viikon aikana lakata kynnet.. Koristeluille ei ole ollut aikaa. Enkä ole kyllä jaksanutkaan semmosia tehdä :) Muuton kruunasi eilinen silmäleikkaus, 23 vuoden yhteistaival silmälasien kanssa loppui eilen aamulla. Mahtava fiilis :)

Jokunen viikko sitten haasteena oli valkoiset kynnet. Haaste tulee aina sunnuntaina ja minä oikeasti tein nämä kynnet samana päivänä.. Hieman myöhässä nämä julkaisen, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan vai miten se meni.. :D


Pohjana toimii ihana Gina Tricotin "White", sen päälle lakkasin Essien "She said yes"in, joka on valkoinen pienellä hopealla shimmerillä. Shimmeri ei näy kuvissa ja lakka ei peitä koskaan, siksi pohjalla valkoinen. Koristeluina Adeninasta ostetut joutsen decalit. Tykkäsin kynsistä, mutta decalit pettivät aika nopeasti ja lakat meni vaihtoon. Harmi. Essien "She said yes" muutti myös välittömästi lähtevien lakkojen joukkoon, en tykännyt.

Kaikki muistaa edellisen kilometripostauksen leimasimesta? Voin iloisena kertoa, että mulle todella oli löytynyt Moyoun varastosta se "one and only" löllö!! Me so happy!!!!

2 kommenttia:

  1. Fanfaarit löllöstamperille! *hurraa*
    Ja sievät joutsenet. Tälläisistä "hahmo"kynsistä minäkin tykkään :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi joo mä oon nii onnellinen uudesta leimasimesta, iha tanssahtelin ilosta x) Mulla muhi tää idea näistä kynsistä pitkään päässä, mut vasta tähä haasteeseen sain toteutettua.

      Poista