torstai 17. lokakuuta 2013

Ihanaa keskikaupungin taikaa...

Tässä on taas ollut vähän vaikka ja mitä, viime viikonloppu meni Tampereella jne. (selityksiä, selityksiä) Lakkoja on kynsillä ollut useampikin, mutta kuviksi asti en niitä ole saanut. Olen kokeilut aika simppeleitä beigejä ilman koristeluja. Kokeilin mä vähän leimailla välissä ja onnistuin yhden kynnen osalta. Innostuin siitä niin, että ne loput meniki pitkin ja poikin, kohdistaminen ei selkeestikkään ole mun vahva laji. Vielä aion hommata XL-stampperin, josko sillä sitten onnistuis ;)

Tampereen reissulla kynsillä oli se alesta hommattu Essien "Big Spender" AH! ihana väri! Kännykkäkameralla yritin kuvata niitä, mut eihä niistä kuvista mitään tullut :( Mutta aion todellakin lakkailla uudestaan sillä, joten kuvia myöhemmin. Alku viikosta mulla oli kynsillä H&M "Take a Chance", ihan jees, lähti kyl irtoamaan pikakuivattajan kaveriks. Tämän lakan päälle kohdistin ne leimat päin honkia.. Ei kuvia, ei todellakaan ollut mitään kuvattavaa :D Sitten tuli O.P.I:n "Solitaren" vuoro, siinä oli kans nätti lakka, tosin minä päätin koristella sen lakan pilalle xD Koristelut levis ja värjäs valkoisen vaaleanpunaiseks.. Ah.. eli ei kuvia näistäkään! hihihihii..

No mutta, 3. kerta toden sanoo, right? Postikusti kantoi minulle (taas) uuden lakan ja koska olin fiiliksellä "ihan *piippiip* sama" päätin ottaa kokeiluun juuri tulleen China Glazen "Midtown Magic":in. Tästä täytyy sen verran sanoa, että päädyin tähän väriin ihan vahingossa. Tai siis näin tällä lakalla lakatut kynnet Facebookin kynsikoristelut ryhmässä ja rakastuin väriin. "Pakko saada" fiilis tuli 10 kynttä laudalla blogin postauksesta. Onneksi tilasin! Mä rakastuin tähän lakkaan! Tiistaina oli illalla kiire (eli ei siis mitään) ja ehdin lakkaileen kynsiä klo 23.00. Yllätyin suuresti, sillä tämä lakka peitti yhdellä kerroksella! Keskiviikkona lisäsin toisen kerroksen ja parit koristeet, alla tulos:


Bloggerin kuvanlaatu on nykysin kökköä, koittakaa selvitä. Mä yritän keksiä miten saisin nuo paremmaksi. Mutta summa sumarum, tästä tuli mun yksi suosikkilakoista ehdottomasti. Levittyi hyvin, kuivui nopeasti, peittää älyttömän hyvin.. mitäs vielä kehuis :D Koristeena on 2 hopeaa ja 2 kultaista strassia, vaikkei värieroa niin kuvasta huomaa. Tällaista tänään. En jaksa tänään poistaa lakkoja, eilen veti niskan jumiin ja tällä hetkellä haahuilen lihasrelaksantin maailmassa. Ajattelin vielä toisen napata ennen nukkumaanmenoa, joska pääsis sit aamulla töihin. Työntekoa vähän häiritsee, että tuo kipu säteilee korviin.. Yrks, josko se tästä. En valita oloani tämän enempää. :D

Pieni ärsytyksen poikanen kuitenkin (joka ei liity terveyteeni :D); tilasin toissapäivänä Sokoksen verkkokaupan alesta 6 O.P.I:n Germany collectionin lakkaa. Ne on eilen lähtenyt matkaan ja tänään jo saapunut kaupunkiin, oottelin kooooooko päivän, että koska saan hakea, niin mitä vielä! Eivätpä saaneet tämän vuorokauden puolella sitä tuommosee pakettiautomaattiin >:( Postiin ne tulee aina, jos aamulla on kaupunkiin saapuneet. Ärsyttää! Olisin heti halunnut hipelöidä niitä! Nyt mulla ei ole kuin ne muut +10 lakkaa mitkä tällä viikolla on saapuneet :D Voi mua raukkaa ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti