torstai 27. maaliskuuta 2014

Bossa Nova

Opin Brazil kokoelma ei aluksi napannut yhtään. Pyh ja pah sanoin minä, ei oo mun juttu ollenkaan. Ainoa mikä lämmitti edes hitusen mieltä oli "Where Did Suzi’s Man-go?" Mutta kuinkas sitten kävikään.. Muut sai kaikki Brazilit näyttämään ihanilta.. Sissin postauksen jälkeen olin myyty. "Jos mä tilaan 2, niin eihän se niin paha ole?" Ei niin, "Don’t Bossa Nova Me Around" ja "Taupe-less Beach" tulivat ensimmäisessä aallossa. Kaduin heti pihistelyäni ja tilasin hätäpäissäni 3 lisää, nimittäin "I Just Can’t Cope-acabana"n, "Toucan Do It If You Try"n sekä "Live.Love.Carnaval"in. Eikä siinä vielä kaikki, "I São Paulo Over There" on vielä tuloillaan! Joo ihan kauheita nuo on, varsinki nudet hyhyi.. :D Ai niin ja ostinhan mä juuri käytettynä "Kiss Me I’m Brazilian"in, se ei vaan ole vielä tullut. :)

Kuvassa on aivan superihana "Don’t Bossa Nova Me Around". Kuvassa kasvuraja on jo kivunnut hälyyttävästi, koska en vaan heti malttanut noita koristella mitenkään. Sanoinko jo, että lakka on aivan superihana? Lakka peitti kahdella kerroksella ja .. siis aivan unelma lakattava. En voi kehua tarpeeksi :D


Kärkiin yritin tehdä jonkinmoista liukua, mut *heh* onnistuin tosi hyvin, niinku kuvasta näkyy :D. Glitterinä Kbshimmerin "Sand in my stocking" 2013 talvikokoelmasta. Enpä mä näitä glitterien kera pitänytkään enää kun päivän. Ilman oli paljon kivemmat :)

Mutta missä on tämä alussa mainittu "Where Did Suzi’s Man-go?"? Who knows, ehkä sekin vielä joku kaunis kevätpäivä löytää tiensä mun ostoskoriin.. Sitä päivää odotellessa.. :D

P.S kuplat on Sechen syytä :S

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti