keskiviikko 8. lokakuuta 2014

Melkein myin, mutta onneksi en kuitenkaan.

Lupailin postata muitakin kynsiä, kun vaan haastekynsiä, joten tässä niitä tulee! :) Molemmat kynnet lakkailin viime viikolla. Ensiksi esittelen ihanuuden, jonka jo laitoin kirppikselle myyntiin, mutta jonka vedin pois myynnistä tajutessani uskomattoman virheeni :D Kyseessä on Nfu Oh:n #51. Mitä mä ajattelin, kun luulin, että pystyisin tästä luopumaan! O-M-G!


Alla on Gina Tricotin "Boysenberry" joka ei erotu tuolta yhtään mitenkään :D Myin sen pois, koska mulla on niiiiiiin monta samansävyistä lakkaa.. Tuo kun sattuu olemaan mun lempivärejä. Päällä on 2 kerrosta #51:stä ja oikeesti, kunnon tuijottelukynnet nämä. Mitä sitten vaikka Color clubin "The uptown" on melkein dupe, tarvin molemmat! Testasin näitä noin vuosi sitten ja hih, että on ollu hyvä testaus :D Ja apua noita mun ankannokkakynsiä! Järkyttävät! xD


Summasumarum, #51 ei muuta koskaan pois mun "Kullen"ista (jep, tuo on mun lipaston ihkaoikea nimi). Viikon toiset (okei kolmannet, nämä tein sinisten jälkeen) ovat tässä:


Jostain x syystä törmäsin tähän indie merkkiin ja nimenomaan tähän lakkaan. Tilauksesta meni 3 viikkoa, ennenkuin lakka tuli, joten unohdin jo mitä kautta tähän törmäsin. Kyseessä on Mrs P's Nail potions "Pea-cocky" termolakka. Kylmänä se on sinivihreä/turkoosi, lämpöisenä tuommonen "kultainen" :D Pohjalla glitteriä. Mun kuvat ei tee oikeutta tälle lakalle, on hurjan nätti!


Mrs P's Nail potions löytyy Etsystä, mutta tällä hetkellä tätä eikä samaan aikaan tilaamaani "Tropinkal punch"ia ole saatavailla. Kannattaa kuitenki käydä katsomassa mitä muuta ihanaa sieltä löytyy ;). Decalit olen myös tilannut Etsystä, jo tutuksi käyneeltä myyjältä täältä.


Tässä vielä yhdet ennen julkaisemattomat kynnet, nämä tein ennen neonkynsiä. Essien "Strut your stuff" (joka on ihanan kirkas sininen), päällä leimat Golden rosen 01:sellä (taas) ja päällä Opin mattalakka. Leimat on Bundle monsterin laatalta 312.

2 kommenttia:

  1. Ekat on kyllä tuijottelukynnet ♡_♡
    Miten kesti noi Pea-cocky:t illan menoja? ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuvat on otettu lauantaina illalla, joten hyvin kesti. Ne oli samannäköset vielä maanantainaki, ku poistin ne.

      Poista