perjantai 6. syyskuuta 2013

Paketteja, paketteja, paketteja! Kynsilakkoja! Wuhuu!

Posteljoonilla menee varmaan ihan just huumori mun kans, tällä viikolla tullu joka päivä vähintään 1 paketti laatikkoon :D Tänään tuli 2 pakettia, toinen ulkomailta sisältäen Emily De Mollyn "Dark forces" ja "Cosmic forces", omana pakettina saapui kynsikirppiksen huutiksesta hommattu China Glazen "Whirled away". Eilen tuli ulkomailta tilattu glitteri ihanuus ja sitä edellisenä päivänä tuli huutisvoittoja ja .. En ees muista mitä kaikkea se postikusti onkaan mulle tuonu :D

Tässä pieniä maistiaisia : Emily De Mollyn "Cosmic forces", mä olen niin myyty. Aivan tajuttoman ihana. Huh! Tuskin se toinenkaan on paha. Onneksi olen kynsikoristelu ryhmän jäsen, en olisi näitä tajunnut ostaa ilman ryhmää! :D Yhden ison "hileen" sain toistaiseksi kynnelle, mut oikeesti ei haittaa. Silti aivan uskomattoman upea lakka. Alla on Lorealin "Atomic Purple" mutta se saattoi olla turha. Tämä hilelakka on nimittäin tosi paksua ja tuntui peittävän hyvin. Reunoista valitettavasti näkyy alla oleva lakka :(. Ei siinä, ostin "Atomic Purplen" tänään nimenomaan värinsä takia, joten käytän sitä joskus myöhemmin uudelleen. Kynsillä on 2 kerrosta hilettä ja päällä pikakuivattaja SV niinkuin tähän mennessä aina.


Maanantaina posti kantoi kotiin O.P.I:n Pink of hearts 2013 pakkauksen. Nimettömässä "More than a glimmer" (pullo myös kuvassa). Glitterin alla ja lopuissa pelkästään "Pinking of you". Glitteri on mattaa, kuvassa on 1 kerros :O Oikean käden nimettömään tuli vielä paksumpi kerros heti ekalla kerralla. Vaaleenpunaista on 3 kierrosta ja innostuin hieman liian nopeesti lakkaileen kerroksia, Sechte Vichten pikakuivattajalla oli aika homma saada lakka kuivaksi. Vasemman käden peukalo onnistui kolmannella kerralla ja vain kahdella kerroksella :D Tykkäsin molemmista lakoista, varsinki glitteristä, koska olen tämmönen "glitterhiiri", keräilen glitter lakkoja kokoajan lisää.


Ainiin, kaveri menee Ikeaan maanantaina ja tuo mulle Helmerin! Wuhuu! Ihmettelin kauan mistä ihmeen helmeristä kaikki puhuu ja päätin pistää googlen laulamaan. Näyttää juuri mun jutulle, joten 1 kpl helmeriä kiitos! :) Sinne mä saan ehkä mun lakat mahtumaan... tänään ostin Cittarista 3kpl Color Richen lakkoja, aiemmin mainitun "Atomic Purplen", "Black Diamondin" sekä "Sequin Explosionin". Glitteriää... :D Näistä 2 viimeksi mainittua on uutta "mallistoa", hakekaa omanne ennenkuin tarjous loppuu! (3kpl/12 euroa) Muistaakseni tarjous loppuu 11.9.2013. Kuulemma olis vielä 2 glitteriä lisää tuohon sarjaan, muttei tuolla vaan näkynyt :( Ja kannattaa katsoa kuitista, että alennuksen oikeasti saa, ite en saanut, siitä tuli hirvee show kun ei niillä koneet suostuneet ymmärtämään, että nämä uudetkin kuuluvat alennukseen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti