tiistai 10. syyskuuta 2013

Syyskynnet, viininpunaista ja oranssia.

Tuossa jokunen aika sitten olin tilaamassa Ellokselta takkia sun muuta ja päädyin katseleen (yllättäen) kynsilakkoja. Totesin niiden olevan pari euroa kalliimpia kun Seppälässä, mutta 1 (tai oikeastaan 2, mutta toinen myytiin loppuun mun empiessä) jäi mieleen ja pistin googlen laulamaan. Kyseessä on Wet n Wildin Fergien "Ferguson Crest Syrah". Löysinkin joitain blogeja, osa mollasi, osa tykkäsi. Yksi englanninkielinen blogi jäi mieleen (osoitetta en nyt enää muista, tästä on jo aikaa), kirjottaja arvosteli lakan, lakka ei hänen mielestä peittänyt, eikä pullossa näkyvää oranssia tule kynsille. Ei kauhean mairittelevaa tekstiä tästä lakasta, lakka saapui ja jäin empimään mitä sille teen, pidänkö vai palautanko. Tänään taas tiirailin sitä, tuntui ettei massa liiku mihinkään pullossa, olin jo melkein valmis pakkamaan pullon palautusta varten. Hetken mietittyäni päätin antaa sille kuitenkin mahdollisuuden, ainahan voisin valittaa, jos lakka on pilalla. Tässäpä sitten tulos:


Kuva otettu sisällä valon alla salaman kera mun huonolla valokuvaustaidolla. Mulla ei ole ainakaan mitään ongelmaa tämän lakan kanssa. 2 kerrosta oli melkein liikaa, oranssi näkyy hyvin kynneltä ja väri on yleensäkin todella kaunis! Pistin vähän tarroja päälle, ne saattavat kuvassa törröttää, koska osassa kynttä väri vielä "liikkui" pikakuivattajasta (SV) huolimatta. Uskoisin tämän kuivamisongelman johtuvan nyt siitä, että 1 kerros lakkaa olisi riittänyt, 2. kerroksesta tuli liian paksu. 

Soittelin äidille kotipuoleen ja pyysin käymään Kicksissä (heti huomenna). Tein äidille ostoslistan :D Ja ihana äippä lupas käydä kattoos löytyiskö mun haluamia lakkoja :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti